hancur kau ISRAEL LAKNATULLAH...!!!

"Saya akan bermain muzik hari ini dan merayakan apa yang dilakukan oleh tentera udara Israel".

Begitulah ucapan penuh biadap pegawai pertahanan awam entiti haram Israel bernama Ofer Shmerling..

wah..hangin betol ummi bila bukak bab ISRAEL haram jadah ni....kebinatangan ISRAEL ni mengalahkan binatang buas...memang bangsa yg dilaknat dan bangsat...geram betol..!! mendidih darah ummi bila sebut aje perkataan ISRAEL laknatullah ni...!!

bila di tv memaparkan kisah PALESTIN yg diganyang ISRAEL laknatullah ni..memang ummi tak penah nak tgk...bukan sebab apa...ummi tak sanggup tengok nyawa warga PALESTIN senang sangat direnggut...terutama kanak2 dan wanita...nak ditolong.. setakat mendoakan agar PALESTIN cepat2 bebas dari kezaliman yg berterusan dari zionis ISRAEL haram jadah tu...

Ketua Pemuda PAS Salahuddin Ayub untuk mengajak semua rakyat Malaysia membantah kekejaman dan sifat 'kebinatangan' Israel terhadap penduduk Palestin sekaligus memberi pengajaran kepada pengganas yang angkuh itu.

Intifadah tersebut akan diadakan hari ini (Selasa) di kedutaan Amerika 30 Disember, jam 11.00 pagi. Salahuddin mengajak semua rakyat Malaysia memastikan kehadiran mereka dalam perhimpunan Intifadah di hadapan kedutaan Amerika Syarikat di Jalan Tun Razak bagi membantah keganasan terburuk pengganas-pengganas Israel di Gaza sepanjang konflik Palestin-Israel sejak 1967.


http://inijalanku.files.wordpress.com/2008/05/ibu-4-anak-dibom2.jpg

http://i136.photobucket.com/albums/q168/fotokami/100306iraq.jpg

[palestin-terrorists-24.jpg]

http://www.palestinetoday.org/gallery/albums/AUGUST-2005/August_25_2005_attack_on_a_Palestinian_demonstrators_Photo_by_Nayef_Hashlamoun_001.jpg


sekarang timbul pulak kisah wujudnya Freemason di Malaysia ...



dikatakan ada kaitan dgn yahudi laknatullah....macamana perkara ni Malaysia boleh terlepas pandang..atau ada yang mengundang mereka ke mari..? bagaimana pulak dgn syarikat2 kepunyaan puak2 yahudi yg sudah bertapak disini...yang mana sebahagian hasilnya disumbangkan kepada yahudi laknatullah utk mengganyang umat Islam..!! hypersupermarket2 yang tumbuh bagaikan cendawan di bumi Malaysia ini yg belakang tabirnya yahudi laknatullah...kenapa dibiarkan subur di sini..? produk2 yang terhasil dari puak2 yahudi laknatullah ni dibiar bersepah di pasaran Malaysia..kenapa dibiarkan..??

#&*&)*@#&_&&*@#%^%(*#@ geram betol aku..!!

0 Comments to "hancur kau ISRAEL LAKNATULLAH...!!!"

© Copyright Reserved kampungkualasala.blogspot.com